10 Mayıs 2012 Perşembe

Hazır Yemek Sitesi Nasıl Açılır

Hazır Yemek Sitesi Nasıl Açılır ?Yemek sitesi nasıl yapılır?
Eğer pekçok yemek tarifi yapacak kadar hünerliyseniz ve bir yemek sitem olsun yemek tarifleri yaparak para kazanmak istiyorum diyorsanız o zaman size bu müjdeli haberi verebilirim.
Artık sizinde bir yemek tarirfleri siteniz olabilir.Hemde hazır bir yemek sitesi..Nasıl mı ?

Çok uygun fiyatlara tam profesyonel Hazır Yemek Tarifleri Sitesi kurarak 12 saatte teslim ediyor, sizede sadece yemek tariflerinizi ve resimlerini eklemeniz kalıyor, hepsi o kadar.

Yemek Tarif sitesini yönetmek çok mu zor?
Emin olun bu iş gerçekten bir çocuğun bile yapabileceği kadar kolay olacak. Siteniz zaten hazır teslim edilecek ve size sadece tarif ve yemek resimlerinizi eklemek kalacak.. Bunları nasıl yapacağınızı da alttaki video da kısaca gösteriliyor Lütfen sonuna kadar okuyunuz, sadece 1 dakika...





Yine de eğitime mi ihtiyacınız var?

Zaten hazır yemek sitesinin bütün ayarlarını kendisi bizzat kurarak size teslim ediliyor yapmanız gereken pek birşeyde kalmıyor, sadece facebook kullanabilen biri bile bu siteyi kolaylıkla yönetebilir.
Detaylı bilgi için tıklayın


Yemek sitesi kurma

3 yorum:

  1. Yemek tarifi sitesi açma hakkındaki verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim.Syenizde ikinci sitemi açtım sadece teşekkür etmek için bu yorumu yazmak istedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yemek siteniz hayırlı olsun. başarılar

      Sil
  2. kolay gelsin ben videoyu izledim aslında profesyonel olmamakla birlikte bilgisayar kullanıyorum ama inanın pek anladığımı söyleyemem bana yardımcı olabilirseniz inanın çok mutlu olurum teşekkürler şimdiden

    YanıtlaSil